piątek, 12 sierpnia 2016

Huncwoci – "Pod żadnym pozorem Huncwotom nie wolno..."

Pogdybajmy sobie.
A co by było gdyby? 
Gdyby Peter nigdy nie zdradził swoich przyjaciół? Gdyby Voldemort nigdy nie istniał? Gdyby Lily i James Potterowie mogli wychowywać swojego syna? 
Cóż... na pewno byłoby ciekawie. Zwłaszcza jeśli Lily musiałaby gdziś wyjść i zostawiłaby małego Harry'ego razem z Jamesem, Syriuszem, Remusem i Peterem. 
Już raz młoda matka popełniła ten błąd i zostawiła syna samego z ojcem i wujkami. Następnym razem postanowiła zrobić listę rzeczy, których czwórka przyjaciół nie może robić pod żadnym pozorem. Lista prezentuje się następująco: 

POD ŻADNYM POZOREM HUNCWOTOM NIE WOLNO:
  1. Zostawiać Harry'ego samego.
  2. Pozwalać Harry'emu bawić się różdżką, któregoś z was, twierdząc, że to "zabawne i zupełnie bezpieczne", bo NIE JEST to ani zabawne ani bezpieczne!! 
  3. Zostawiać Harry'ego w łóżeczku i iść grać w quidditcha, bo "przecież nic się nie stanie jak posiedzi chwilę sam". STANIE SIĘ, A JA SIĘ O TYM DOWIEM!!!
  4. Grać w qudditcha razem z Harrym... wszyscy dobrze wiemy, że mały gra lepiej od Was... a nie chcę słyszeć żadnego płaczu jak wrócę do domu... 
  5. Ukrywać się pod peleryną niewidką, żeby zobaczyć jak Harry zareaguje kiedy znikniecie. Mogę się założyć, że zaraz zacznie się cieszyć... i wcale mu się nie dziwię...
  6. Zamieniać się w zwierzęta. I tak zachowujecie się jak one... poza Lunatykiem. On jest najnormalniejszy z Waszej czwórki.
  7. Magicznie zmieniać pieluchy Harry'ego. Wszyscy dobrze wiemy jak to się skończy
  8. Zbliżać się do lodówki.  
  9. GOTOWAĆ!!!!! (Jak wrócę chcę, żeby dom był cały!!) Obiad jest gotowy. Stoi w lodówce. Lunatyk go odgrzeje. Wam nie ufam. 
  10. Pozwalać Peterowi na zjedzenie słodyczy Harry'ego. Bez obrazy, Glizdku, ale... chyba powinieneś wziąć się za siebie. Niedługo nie zmieścisz się w drzwiach... 
  11. Pojechać z Harrym na przejażdżkę motorem Syriusza... BO JA SIĘ DOWIEM, POTTER!!!
  12. Zmieniać imienia Harry'ego na Elvendork*. I tak, wiem, że to imię zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopca... może następnym razem, James.
  13. Zjadać kaszki Harry'ego. Tak Peter... o Ciebie tu chodzi. 
  14. Wysyłać listów do Hogwartu. Nie dręczcie biednej McGonagall!! Wystarczy, że za niecałe dziesięć lat w Hogwarcie pojawi się Harry. Wciąż mam nadzieję, że wda się we mnie... podobno nadzieja umiera ostatnia.
  15. Wysyłać listów do Dursleyów. 
  16. Wysyłać listów do Snape'a. 
  17. W ogóle pisać i wysyłać listów. 
  18. Przygarniać psów z ulicy i potem tłumaczyć mi się mówiąc "Łapa szuka wybranki serca...". Syriuszowi te tłumaczenie nie podoba się tak samo jak mnie. 
  19. Łapać szczurów i tłumaczyć się, że (tym razem) "Glizdogon szuka wybranki serca...". To tłumaczenie nie podoba się ani mi ani Peterowi. 
  20. Wysadzać domu przy Grimuald Place 12. Wiem Łapo, że tylko o tym marzysz. Ale... w obecności Harry'ego? ZAPOMNIJ. 
  21. Opowiadać Harry'emu o kawałach, które robiliście w Hogwarcie. CHCĘ MIEĆ W MIARĘ SPOKOJNE DZIECKO!!
  22. Wysadzić domu. 
  23. Wysadzić podwórka. 
  24. W ogóle wysadzać czegokolwiek! 
  25. Wychodzić na dwór jeśli pada... nie mam ochoty potem zmywać śladów łap szczura, psa, odcisków kopyt jelenia... i śladów butów. 
Dobra... niestety nie jestem tak kreatywna jak Wy, więc tyle zakazów wystarczy. Chociaż mogę się założyć, że następnym razem będzie ich więcej... Po prostu... uważajcie na siebie i na Harry'ego. ZWŁASZCZA NA HARRY'EGO!! 
Całusy, 
Lily


— Rogacz... twoja żona nie pozwala nam się bawić! — stwierdził Syriusz, kiedy tylko zobaczył listę zakazów, wiszącą na lodówce. 
—  Wiem, Łapo. Hmmm... Luniaczku? Masz jakiś pomysł jak obejść te zakazy? W końcu ty zawsze jesteś mózgiem naszych operacji! — powiedział James, błagalnie patrząc na Remusa. 
— Nie wiem czy warto... Lily jest cudowną kobietą, ale... jeśli jej nie posłuchamy może skręcić kark każdemu z nas — oznajmił Remus. 
— To może chociaż ten zakaz ze słodyczami? — odezwał się Peter.
— Wiesz... nie gniewaj się, ale jeśli chodzi o ten zakaz... w stu procentach  zgadzam się z Lily — odpowiedział Lunatyk.
— Tak... nie można się z tym nie zgodzić — dodał Łapa. 
— Wiesz Peter... to czego nauczyłem się od kiedy razem z Lily zostaliśmy parą to to, że... Lily ma ZAWSZE rację — oznajmił Rogacz.
— Ale nie zmienia to faktu, że musimy coś wymyślić... nie możemy przecież się nudzić!!! — powiedział Łapa. — Mam pewien plan... mówić jaki?
— Pewnie będziemy tego żałować, ale mów... — oznajmił Lunatyk.


(parę godzin później, kiedy Lily wraca do domu...)


— POTTER!!! ZABIJĘ CIĘ!! A WY DOKĄD?! WAS TEŻ ZABIJĘ!!!
— No i mamy przechlapane... 


* Jeśli ktoś nie wie o co chodzi z imieniem "Elvendork" to polecam przeczytać "Prequel serii Harry Potter" autorstwa J.K. Rowling.
 _______________________________________________________________________


I za nami pierwsza, ale nie ostatnia miniaturka o Huncwotach!! Jak Wam się podoba? Jest to... no raczej coś hmmm... innego niż piszę zazwyczaj, ale mam nadzieję, że podoba się Wam taka bardziej wesoła  miniaturka :) 
Na początku miałam zupełnie inny plan na tę miniaturkę, ale ostatecznie stwierdziłam, że napiszę coś takiego... jednak tamten plan również zostanie zrealizowany... ale tamta miniaturka wymaga więcej czasu i pracy (tyle samo co inne, dłuższe miniaturki... taaak... miniaturki o Fredzie i George'u tworzyłam baaaaaaardzo długo, bo chciałam, żeby każda była jak najlepiej dopracowana), a ja nie chciałam czekać do września z publikowaniem jakiejś miniaturki, więc napisałam taką :D
Mi pisało się przyjemnie tą miniaturkę i mam ogromną nadzieję, że Wam przyjemnie się ją czytało :) 
Zachęcam do komentowania, byłoby mi niezmiernie miło znać Waszą opinię :)
A jeśli ktoś jeszcze nie widział to zapraszam do zakładki Gamemaker :) 

12 komentarzy:

  1. Hej, pierwsza! <3 Zaklepuję sobie miejsce i niedługo skomentuję :)
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam skomentować wcześniej, ale wyszło jak wyszło...
      Miniaturka świetna! Dawno się tak nie uśmiałam, naprawdę! Lily jest cudowna i te zakazy były naprawdę niesamowite :) Haha, wybranka Syriusza, już to widzę... :') I te słodycze... Ja nie wiem, skąd ty bierzesz te pomysły :)
      Jeszcze raz rozdział świetny i wybacz, że komentarz krótki, ale czas mnie pogania...:/
      Pozdrawiam! :)
      Viks Follow

      Usuń
    2. Nie martw się... ja miałam wcześniej odpowiedzieć :)
      Baaaaaaaardzo się cieszę, że Ci się podoba :D Oj tak... Lily jest wspaniała :D
      Bardzo mi miło, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Haha super! Uśmiechałam się przez cały czas, gdy czytałam te zakazy! :D
    Gdyby Voldek nie istniał? Marzenie... Właśnie co do Voldemorta. Czytałaś spoilery dotyczące Cursed Child? Byłam tak zła, że się popłakałam, dosłownie ;< Nie chcę nic wiecej zdradzać, po prostu napisz mi czy już znasz te wszystkie spoilery... Masakra...
    No ale miniaturka fajowska! Taka inna. Myślałam ze moze bedzie troche kiczowata, bo czytałam kiedys juz takie 'coś' co by było gdyby Vodemorta nie było. Jednym słowem tamto było TRAGEDIĄ.
    Za to to jest... mówiłam to już?... GENIALNE ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Baaaaaardzo się cieszę, że Ci się podoba :D
      Oj tak... marzenie :D
      Nie, nie czytałam... co prawda czuję ogromną pokusę, żeby je przeczytać, ale ostatecznie postanowiłam, że chociaż tą część przeczytam bez spojlerów i czekam do października :D
      Ej... nie mów, że będzie wielki COME BACK naszego znienawidzonego Beznosego!!! Och... no i teraz będę czekać z jeszcze większą niecierpliwością!! Ale wytrzymam!! :D
      Baaaaardzo się cieszę, że Ci się podoba :D Taaak... zdecydowanie inna niż zwykle :D
      Dziękuję raz jeszcze :D

      Usuń
    2. Nie chcę nic zdradzać, ale zawiodłam się troche na Rowling... troche sprawia wrażenie jakby robiła juz to tylko i wyłącznie dla pieniędzy. Nie wierze, że napisała tak kiczowaty wątek... Teraz juz nie jestem taka zła, ale wcześniej myślałam ze ją zabije. Co prawda nadal ją kocham ale co tam XD Nie chce nic zdradzać!!! W sumie jeszcze nie czytałam Cursed Child ale od razu po powrocie z wakacji zabieram sie za angielską wersje! ;) życz mi powodzenia!

      Usuń
    3. Och... szczerze? Trochę się boję tego, że ta część może zniszczyć całą serię... ale z drugiej strony... wiem, że Rowling jest mistrzynią i wiem, że to co ona napisze po prostu musi być dobre.... wiesz... podobnie było przed premierą Kosogłosa cz.2... z jednej strony bałam się, że mogą zepsuć tę ekranizację, a z drugiej wiedziałam, że skoro jest to ekranizacja tak wspaniałej książki to nie może być nieudana :)
      Ooo... ja czekam na polską wersję :D Stwierdziłam, że skoro wychodzi kilka tygodni (dwa lub trzy... coś koło tego) przed moimi urodzinami to zrobię sobie taki mały przed urodzinowy prezent :D
      Życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Czwarta ! Heh poproszę medal z czekolady xD
    Jejku nie wiem od czego zqacząć
    #1 No to Huncwoci więc ich pomysłów nie ogarniesz
    #2 taaa Syriusz znaleźć wybrankę serca (coś jeszcze ???) to samo w sobie jest nie realne
    #3 dobrze James określił Lily ZAWSZE ma rację było tak i tym razem (za dużo ff na wattpadzie )
    Ogólnie czekam na jakieś retrospekcje do czasów w Hogwarcie (no wiesz kawały dla Filcha te sprawy {jak to musiało zabrzmieć}). Jakimś cudem udało mi się na wyjeździe kupić Crused Child w księgarni . I szczerze ?(oczywiście bez spojlerów) Trochę spodziewałam się takiego początku ale nie myślałam , że to się spełni . W jednym zdaniu : Będzie ciekawie .
    Pozdrowionka
    Do przeczytania w przyszłości
    Oleverd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... taaak... czekolada jest zawsze dobra :D
      Oj tak... pomysłów Huncwotów nie da się ogarnąć :D
      Realne, nierealne... ale wiesz... każda (nawet najgłupsza i najmniej realna) wymówka dobra :D
      Oj miała rację, miała :D
      Powrót do Hogwartu będzie w kolejnej miniaturce o Huncwotach (tej o której wspominałam), jednak... wymaga to trochę więcej pracy i czasu niż taka miniaturka :D Jednak... już coś kombinuję, więc może niedługo się pojawi :D
      Ooo... ja czekam na polską wersję :D Już nie mogę się doczekać aż ją przeczytam :D

      Usuń
  4. Hej :) Zapraszam na nowego posta w którym zrecenzowałam Twojego bloga :)
    http://powojniekatnisspeeta.blogspot.com/2016/08/viks-follow-tu-i-tam-czyli-wszystkie.html
    Buziaki ♥
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń